Zgłoszenia do Konkursu “Policjant, który mi pomógł” przyjmowane są w trybie ciągłym. Jeśli jakieś zgłoszenie przyjdzie po upływie terminu zgłoszeń w danej edycji, automatycznie uwzględniane jest w następnej.


Zapraszamy do zgłaszania kandydatów osoby prywatne oraz przedstawicieli organizacji i instytucji. Nie oczekujemy zgłoszeń od jednostek policji.

Jak skutecznie zgłaszać kandydatury?


Zgłoszenia można nadsyłać za pomocą  poniższego elektronicznego formularza, a także tradycyjną pocztą (“Niebieska Linia”, ul. Korotyńskiego 13, 02-121 Warszawa) podając: dane kontaktowe zgłaszającego, dane policjanta, którego chcielibyście Państwo wyróżnić oraz uzasadnienie tego wyboru (można skorzystać z załączonego formularza zgłoszeniowego do druku).

Jeśli chcą Państwo wyróżnić kilku funkcjonariuszy Policji, prosimy o nadesłanie oddzielnych zgłoszeń i uzasadnień dla każdego z kandydatów. Nagroda ma charakter indywidualny i nie nagradzamy w ramach konkursu całych jednostek policji.

Przyjmujemy zgłoszenia wyłącznie na funkcjonariuszy pozostających w służbie czynnej.

Liczymy na wyczerpujące uzasadnienia, gdyż tylko takie pozwolą ocenić Kapitule Konkursu, w przypadku pojedynczych zgłoszeń na daną osobę, szczególnie wysokie zaangażowanie kandydata w przeciwdziałanie przemocy domowej.

Formularz zgłoszeniowy

1. Informacje o kandydacie:

Adres miejsca pracy kandydata:

Województwo:

2. Dane osoby zgłaszającej:

Adres korespondencyjny:

3. Uzasadnienie zgłoszenia - osiągnięcia kandydata w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie (max. 1000 znaków)